El procés de Pressupostos Participatius de Cunit arriba a la fase final de votació de les propostes finalistes.
Un cop presentades les 17 propostes finalistes en la sessió del 24 de setembre que va comptar amb la participació dels proposants per poder explicar de viva veu el contingut i el perquè de les seves propostes, es sotmeten a l’elecció dels veïns i veïnes del municipi, que podran escollir les que considerin més adequades d’entre propostes tan diverses com per exemple crear punts d’intercanvi de llibres o una via ciclable, construir un parc per nadons, instal·lar caixes-niu o fonts mixes adaptades per a gossos, crear un parc d’educació vial i també propostes d’arranjament i dotació de mobiliari en diferents llocs del municipi com al costat de la via del tren o al passeig marítim, entre d’altres.
Les persones majors de 16 anys empadronades al municipi, un total de 12.157 persones, podran emetre el seu vot a partir del 28 de setembre i fins al 17 d’octubre.
Per poder votar només caldrà accedir a la plataforma digital de participació de l’ajuntament decidim.cunit.cat i registrar-se. En aquest vídeo us expliquem com fer el registre i gestionar el compte per poder votar.
També s’activen , a partir del 28 de setembre els punts de suport presencial per a les votacions en les següents dates i ubicacions:
- Dimarts, dimecres i dijous de 16 a 17:30 h
al punt d’informació del Casal, amb cita prèvia al tel: 977 675 978
- Divendres, 8 d’octubre de 10 a 14 h a l’equipament
municipal del c. dels Horts, 5, amb cita prèvia, al tel. 977 676 292
- Divendres 15 i dissabte 16 d’octubre de 10 a 14 h
a l’Ajuntament de Cunit – Participació Ciutadana – c. Major, 12, amb cita prèvia, al tel: 977 67 40 80 ext. 305/310.
Enguany, es podrà escollir fins a un màxim de 5 propostes, d’entre les 17 finalistes. Un cop acabada la fase de votació, es presentaran els resultatsamb les propostes guanyadores que correspondran a les més votades fins a esgotar la partida de 130.000 euros destinada als pressupostos participatius en el pressupost municipal de 2022.