Des d’avui mateix, l’Ajuntament de Cunit realitza l’atenció a la ciutadania de forma NO presencial. Qualsevol ciutadà o ciutadana que es vulgui comunicar amb l’ajuntament cal que ho faci per telèfon i de 9 a 14h.

Els Serveis Socials funcionen també sota les mateixes instruccions i en coordinació els casos urgents per les treballadores socials. L’atenció també és via telèfon de 9 a 14h.

Les regidories de Territori, és a dir, Obres i Serveis Urbans i Urbanisme, compten amb atenció telefònica en el mateix horari per atendre qualsevol incidència en urgències d’enllumenat, de serveis o perills a via pública entre d’altres.

L’alcaldessa, Dolors Carreras, ha enviat un missatge a tota la ciutadania “Recordeu que hi ha establertes diverses mesures de restriccions pel Coronavirus. Feu només desplaçaments imprescindibles si us plau. El cos de la Policia Local i els Mossos d’Esquadra estan vetllant per tota la ciutadania a peu de carrer. L’ajuntament de Cunit està tancat a l’atenció presencial, però no a la telefònica ni a la telemàtica. En nom de l’ajuntament, del govern i de tot el Consistori, us faig arribar un missatge d’ànim i us demano la vostra col·laboraciò i solidaritat. La situació excepcional ens ha obligat a posar en pràctica mesures excepcionals. Amb seny i sentit comú ens en sortirem. #quedeuvosacasa“.

 

L’entrada L’Ajuntament de Cunit atén només telefònicament ha aparegut primer a Ajuntament de Cunit.