L’ajuntament de Cunit ha presentat aquest matí, la primera campanya que tira endavant per a donar un suport directe al teixit comercial. Es tracta de la coneguda acció de Xecs – descompte que s’ofereixen a la població a través d’una aplicació perquè consumeixin als establiments adherits.

L’ajuntament ha signat un conveni amb la Cambra de Comerç de Tarragona per tal de tirar endavant aquesta novedosa iniciativa al municipi. Una nova acció que pretén incidir en la promoció dels comerços locals i que alhora suposa avantatges pels consumidors i consumidores.

Els Xecs de Cunit arriben encara en situació de pandèmia, en la qual el sector del comerç de proximitat ha estat un dels perjudicats. Amb l’objectiu d’ajudar-los i de contribuir a la recuperació econòmica, el govern cunitenc ha apostat per aquest model de descomptes. En total s’ofereixen 4.400 xecs de 10 euros, amb un màxim de 4 per persona registrada a la web xecs.cunit.cat . Cada xec de 10 euros descarregat té una validesa de 15 dies i es podrà bescanviar sempre que es realitzi una compra de 30 euros mínima en un establiment adherit.

Es pot consultar tota la informació de la campanya en aquest video.

De la mà de la Cambra de Comerç de Tarragona, i amb representants de l’ACEC de Cunit, s’ha presentat aquesta important campanya aquest matí al municipi. A la imatge: l’alcalde Jaume Casañas, la regidora de Comerç i Consum, Beatriz Luque, el director General de la Cambra de Comer de Tarragona Daniel Martín Caballero, i membres de la junta de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Cunit, la presidenta Jennifer Rodríguez.

Jaume Casañas, alcalde de Cunit, destaca que “aquesta és una aposta decidida de l’equip de govern per dinamitzar l’economia en temps postcovid. Aquesta campanya coincideix amb la d’altres municipis propers, erò especialment tot i ser més petita proporcionalment l’impacte i la despesa que revertirà sobre els establiments serà molt mes elevada”.

Beatriz Luque regidora de Comerç i Consum, per la seva banda vol destacar que “aquesta campanya és la primera amb una incidència tan directa sobre els establiments comercials. Seguim estant al costat del nostre comerç ara més que mai, en una nova fase d’aquesta situació tan crítica que estem vivint des del març de 2020”.

Per la seva part Daniel Martin, director General de la Cambra de Comerç de Tarragona, destaca l’impacte d’aquesta primera campanya a Cunit “Les activitats convidades a participar són més 150 aproximadament i s’espera una participació d’uns 50 establiments. L’impacte directe dels Xecs Descompte Cunit serà de 132.000 euros en vendes, mentre que l’impacte total estimat és de més de 275.000 euros en un mes de duració de la campanya”.