Aquest matí, la Regidoria de  Tecnologia, Informació i Transparència ha mantingut una reunió amb el Servei de Telecomunicacions de la Secretaria de Polítiques Digitals de la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu de posar damunt la taula la problemàtica existent en el servei de la TDT al nostre municipi.

David Marquínez, regidor de TIT i el Carles Salvadó, cap del Servei de Telecomunicacions de la Generalitat de Catalunya, han tractat els incidències que la població de Cunit està tenint en els serveis de la Televisió Digital Terrestre. Concretament, el regidor ha posat en coneixement del responsable de la Generalitat, de les nombroses queixes que arriben a l’Ajuntament en aquest sentit.

En aquesta trobada tots dos han coincidit en continuar mantenint el contacte permanent i també s’ha posat en relleu que l’ajuntament de Cunit farà la difusió necessària de cara a la ciutadania sobre les actuacions que calen fer si es detecten incidències en aquest servei.

Què cal fer si no es veu correctament la TDT:

–        Si no es veuen determinats canals cal provar de resintonitzar el televisor. (És possible que l’antena apunti a un repetidor on no es troben totes les emissores).

–        Si la instal·lació té dues antenes a diferents repetidors, això perjudica la recepció, per tant caldrà que un antenista autoritzat en deixi només una (la que tingui més canals i/o millor cobertura).

–        Si continuen els problemes es pot trucar al telèfon gratuït o enviar email de l’empresa Llega700 (De dilluns a dissabte de 9 a 22)

o   e-mail: ayuda@llega700.es

o   Teléfono: 900 833 999

En el cas que els problemes afectin tot un edifici s’aconsella centralitzar la queixa en l’Administrador de la finca o el President de la comunitat.