L’alcalde Jaume Casañas s’ha reunit avui amb representants de Correus per tal de posar damunt la taula diversos assumptes relacionats amb aquest servei al nostre municipi.

Arran de diverses peticions arribades a l’alcalde, Jaume Casañas ha volgut conèixer de primera mà la situació actual d’aquesta empresa al nostre municipi després de rebre comentaris de veïns i veïnes sobre el retard en la distribució en els darrers mesos. Aquest ha estat un dels temes comentats al qual l’empresa ha posat ja solució.

A més, Correus ha anunciat que estan analitzant l’increment de la població en els sectors de muntanya de Cunit en un estudi que incorpora diferents variables com l’estat de les numeracions dels carrers, la senyalització, la densitat de població d’aquests sectors per determinar si en un futur és viable el canvi al servei domiciliari en comptes de les bústies actuals.

L’empresa també ha volgut explicat que l’Oficina de Correus de Cunit opera com a plataforma digital per a la realització de tràmits en línia de les administracions públiques a les quals trasllada els registres que obtenen. Aquest servei porta per nom ORVE i és una finestreta virtual més amb la que compta la ciutadania.

De cara a 2022, Correus ha anunciat en aquesta trobada que té previst instal·lar al municipi diversos punts de recollida de paqueteria, un servei propi que s’anomena Citypaq i que es pot consultar en aquest enllaç web.